top of page

מדיטציית המרכבה

מדיטציית המרכבה, הינה טכניקה מדיטטיבית של 14 נשימות, שנועדו, תוך חיבור של רוח - נפש - גוף, להעביר את תודעתנו מרובד אחד לרובד אחר בדרך חלקה והומוגנית, למימד הרביעי.

בפועל, המדיטציה היא דמיון מודרך של 14 נשימות, המשלבות מודרות (תנוחות ידיים) מוגדרות המעבירות אותנו למצב תודעה גבוה בו רצוי להישאר עם תחושות של אהבה וקבלה מכיוון שבמצב זה מחשבותינו יש השפעה גדולה על חיינו.

גם אם אתם לא מתחברים למדיטציות ומושגים רוחניים, היופי של הטכניקה הזו שהיא קצרה!

במקרה הטוב, היא לוקחת 3 דקות לבצע וההשפעה שלה היא עצומה, על המשך היום ובכלל.

כל מדיטציה משפיעה לטובה וישנם אלפי מחקרים המראים שאנשים שמודטים בריאים יותר, שלווים, פרודוקטיביים ויודעים להתמודד עם לחץ בצורה מאוזנת יותר.

לאחרונה, הסברתי איך לעשות אותה בלייב בפייסבוק: לחץ כאן

עליי:

שמי אמיר אמברצ'י, הילר, בעל תואר שני בבריאות הוליסטית באוניברסיטת "לסלי", תעודת מנחה קבוצות באותו תחום. התזה שלי היא על "שדה האנרגיה האנושי", ההילה, והשפעתה על חיינו. בן 37, גר בפסגת אונו, עובד בהיי טק ומאבחן הוליסטי ע"י מערכת מדמה הילות

(או בשמה הידוע "מצלמת הילות").

בנימה אישית:

בגיל 23 קיבלתי מתנה ליום הולדת שרשרת עם צורת המרכבה (מגן דוד תלת מימדי).

חברי הטוב שהביא לי אמר: זה ישמור עליך. הוא ידע שזה מגיאומטריה מקודשת, אבל לא הרבה מעבר וגם אני באותו זמן לא ממש הכרתי, אך הסתקרנתי.

מצאתי ספר (הזוי) בשם "המרכבה" ומשם המדיטציה נלקחה ומאז אני מתרגל אותה.

עוד מידע בשפה רוחנית יותר: (מתוך ספר "המרכבה")

ביצוע תהליכי מדיטציית המרכבה יחבר אתכם לעצמכם, ילמד אתכם נשימה נכונה כפי שנשמנו פעם, (נשימה זאת נקראת נשימת דולפין) תוך איזון חשמלי אנרגטי ואתרי של גופכם על רבדיו השונים וריכוז מרכזי האנרגיה תוך חיבור ביניהם מצד אחד אל אבא שמים ומצד שני אל אימא אדמה ובעצם בכך תיצרו חיבור אל הטבע ואל הבורא.

המרכבה נקראת גם "אור גוף" והיא מאפשרת ביצוע מטלות בממד שלנו ברמה גבוהה מאוד של מודעות וריכוז תוך חיבור הרגש והשכל, אם לריפוי עצמי ולאיזון ואם לעזרה לזולת.

הפעלת המרכבה משולה להעברת המודעות תוך השארת הגוף הפיזי בממד השלישי, אל מימדים נוספים ומלמדת אותנו בעצם את הדרך הטובה והקלה למעבר תוך התפתחות האנושות והיקום למימדים הבאים אליהם אנו עוברים.

המרכבה למעשה נמצאת באופן סביל סביב כל גוף קיים כמו גופנו, והיא מחכה להפעלתה על ידי המודעות והאהבה. במצריים העתיקה והקדומה , בבתי הספר של המיסטיקה הקדומים אשר מכילים ידע אין סופי, מסבירים את השם מרכבה כך:

Mer - אור - שדות אור מסתובבים, רוטטים. Ka - רוח - החלק האתרי של הנשמה. Ba - גוף - הגוף הפיזי בממד השלישי של האדם.

המילה המלאה באנגלית היא MerKaBa מתכוונת לשדה אנרגיה רוחני פיזי המוקף באמצעות שדות אור הנצח האין סופי תוך סיבוב / רטט הקרוב למהירות האור בקדקודים.

בעברית מופיעה המרכבה בתנ"ך, כאשר אליהו הנביא עולה לשמיים באמצעות המרכבה.

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
ארכיון
Search By Tags
  • Facebook Basic Square
דף פייסבוק עסקי
  • facebook-square

אמיר אמברצ'י

אבחון הוליסטי ע"י מערכת מדמה הילות

bottom of page