top of page

ברכת יום ההולדת שלי לעצמי לגיל 37

תודה לכם! בכנות, לתחושתי, החיים רק משתבחים עם השנים. אמנם יש יותר מחוייבות, יותר אחריות ופחות הרפתקאות, אבל עם הגיל מרגיש יותר שלווה ואושר מהקיים ופחות מחפש את האור במה שאין. מודה על כל מה שיש!

3 & 7 הם מספרים טופולוגיים ואשתמש בהם כדי להעביר מסרים וברכות:

מאחל לעצמי 3 ברכות לשנה ובכלל:

1. בריאות - המתנה הכי גדולה, שלא מורגשת או מוערכת במשך השנה אך שהיא נעלמת (אפילו לרגע) מוכנים לעשות הכל כדי לחזור למצב תקין ובריא.

2. אומץ - מאחל לעצמי להגשים רבע מכמות החלומות והרצונות שקיימים בראשי, וברור לי שמה שמפריד ביני לבינם זה קודם כל אומץ להגשים, זמן לעשייה והתמסרות כדי לא להתייאש בדרך.

3. אהבה - מאחל לעצמי להיות באהבה בכל הוויתי, כל הזמן: עם כולם! המשפחה, אישתי, להרעיף אהבה על הילדים כאילו אין שום דבר מלבדם בעולם - תתמסר אליהם בנוכחות מלאה, כי הם הדבר הכי חשוב שאתה עושה כאן! גם איתכם, מאחל להיות בנוכחות והקשבה. וגם שרגש שלילי מציף אותי, לזכור שהכל לטובה והבריאה אוהבת אותי, לכן הכל לטובתי.

ושבע מסרים שאני רוצה להעביר לכם (וכמובן להזכיר לעצמי): 1. תירגע, זה בסה"כ חיים, אין מה להילחץ. הכל מגיע יותר בקלות מתוך הרפיה. המוטו: "הרפיה לעבר היעד" הוא לא פשוט להבנה ויותר קשה ליישום, במיוחד בעולם הזכרי שמרגיש את לחץ המירוץ נושף בעורפינו כל הזמן. לזכור, זו לא תחרות ואין באמת מירוץ. על הרפיה לעבר היעד מתוך הדף העסקי

2. שפע - הבריאה היא שפע ואנחנו ביטוי בתוכה. לזכור ששפע זה האפשרות לעשות את מה שאתה רוצה, כאשר אתה רוצה לעשות זאת. לרוב, זה לא קשור לכסף, אלא לתפיסת עולם. כסף בא וכסף הולך. תחושת השפע לא קשורה לכמות הכסף שיש בבנק, אלא למה שאתה מאפשר לעצמך לעשות. ולפני שאתה קונה משהו, בדוק אם אכן אתה צריך זאת.

3. לרקוד את החיים - החיים הם מתנה, ליהנות מהם, לחגוג אותם,לרקוד אותם. כל צרה שנראית לנו כרגע, תיראה כבדיחה או מתנה בהמשך הדרך אז אפשר מהתחלה לוותר על הדרמה ולרקוד גם את הקשיים וגם את המתנות.

זה המוטו שלי בספר שכתבתי: הנסיך הרקדן - תרקוד את החיים. מוזמנים לקרוא

4. חברות - חברים הם אחת מהמתנות והנכסים הכי גדולים שלנו וצריך לנצור אותם. לעיתים, במיוחד בתקופות טכנולוגיות אלו, אנחנו לא מעריכים ולא משקיעים בתיחזוק הקשר. פייסבוק וואטסאפ, הם לא תחליף לשיחת טלפון או מפגש של עיניים שמדברות ואוהבות. גם אני חוטא בכך ולכן זו תזכורת חשובה גם לי ובנימה זאת, סליחה מחבריי אם לא הייתי אתכם מספיק בקשר. עם זאת, חבר אמיתי אוהב אותך תמיד.

5. לברך - בהקשר ישיר של חברות, ברכה היא יכולת לראות את האחר ולזרוק לו מילה טובה. ברכה היא רגע שבו אנחנו יוצאים מעצמנו ומאחלים לאחר, מכל הלב, משהו טוב, במיוחד לו. במיזם של AquaBless - כוח הברכה אני מנסה להטמיע את חשיבות הברכה והוכחה לעולם שאפשר לעשות קסמים. נסו וראו את הקסם וזכרו: "מבורך המברך" - זה בסוף חוזר אלינו.

6. להשקיע בעצמי - "אם אני לי, מי לי", האחריות לדאוג לאושר שלנו, היא רק בידינו! אי אפשר לשים אחריות על אף אחד, על מצב רוחנו, איכות חיינו, המצב הגופני-רגשי-שכלי ורוחני, הכל באחריותנו וחשוב לזכור להיות אגואיסטים ולראות גם אותנו בכל סיטואציה. כמובן, שאין כוונה לפגוע באחר, אבל לא לפעול כי "לא נעים" או שטויות מוסריות שבסוף פוגעות בנו. עשו את מה המלהיב אתכם והכל יסתדר סביב לזה ויעשה טוב. זה קסם! לקח לי זמן להגיע לתובנה הזו: להשקיע בעצמי זה בעצם להשקיע בסובבים אותי

7. להיות מחובר - לדעת להקשיב למה שקורה אצלנו, בגוף-בלב-בראש, בהוויתנו. לראות אם נעים לנו, אם אנחנו מקשיבים למה שקורה סביב לנו ולפעול בהתאם. מדיטציה היא מבורכת לחיבור עם האני הגבוה שלנו והקשבה למצפן הפנימי שמוביל אותנו לשמחה ותחושת ייעוד ושפע בחיינו והכי חשוב שלווה ואיזון.

מאחל שההילה שלכם תהיה מלאה בכל טוב ותפיצו אור בכל אשר תלכו.

שפע בריאות וים של אור ואהבה!

למי שהגיע עד הסוף אני מציג (לראשונה) את החזון שלי להפוך לקהילה מיוחדת ותומכת המאפשרת לחלומות להתגשם ולהוציא את המירב והמיטב מעצמנו ומחברינו לק-הילה.

ק-הילת אינטגריצ'י או בשמה השני ממלכת הצ'י

טוב

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
ארכיון
Search By Tags
  • Facebook Basic Square
דף פייסבוק עסקי
  • facebook-square

אמיר אמברצ'י

אבחון הוליסטי ע"י מערכת מדמה הילות

bottom of page