top of page

ניסוי: השפעת בארס על ההילה

הפעם הוזמנתי לקורס בארס - Access Bars ע"י אורלי פאר-ונגר, (מורתי גם לתטא הילינג).

בארס זו שיטה לשחרור מתחים ודפוסים על ידי לחיצות על 32 נקודות בראש.

המשתתפות בקורס צולמו לפני החלפות הטיפולים.

2 מהם צולמו שוב לאחר קבלת הטיפול הראשון ואחת צולמה תוך כדי הטיפול.

1. פני צולמה לפני: צבעי ההילה שלה הם כתום-כחול - ההרפתקן שמחפש כיצד הוא יכול לעזור לאחרים. שילוב של אש (הכתום) ומים (הכחול), עם שמירה שכלית על הלב (הילה צהובה סביב הלב) וצ'קרת גרון קטנה. כמו כן, ניתן לראות שההילה לא שלמה מעל הראש, מה שמראה אי-בהירות מחשבתית.

תוך כדי: פני עברה לצבע המשלים - הכתום השתנה לתכלת. (ניתן לקרוא עוד)

התכלת שהיה בצדי צבעי ההילה בהתחלה הפך להיות הצבע המרכזי.

התכלת מייצג צבע רגוע ורגיש יותר הרוצה לעזור לסביבתו.

הלב נפתח, צ'קרת הגרון גדולה עם אנרגיות גבוהות יותר וההילה סביב הראש מלאה.

מתמונת ההילה ניתן להבין כי היא נמצאת בתחושת רוגע ושלווה, מלאה באהבה ובהירות מחשבה לגבי העתיד (צ'קרת העין השלישית היא עם האנרגיה הכי גבוהה).

ללא ספק טיפול הבארס הרגיעה את פני, הטעין אותה אנרגטית והשרה בה נועם.

2. גם אצל אמל ניתן לראות מעבר מהצבע הכתום (עם ירוק - רצון להתפתח עסקית) אל הצבע התכלת שמכיל גם את הצבע הסגול, שמראה חיבור למימדים הגבוהים.

גם אצלה ניתן לראות עלייה בצ'קרות הגבוהות של צ'קרת העין השלישית והגרון. אותם תחושות של רוגע ושלווה מופיעות גם כאן ובנוסף יש תחושת חיבור להדרכה עליונה (סגול מעל הראש ומצד ימין) מה שמגביר את תחושת הביטחון וערך עצמי.

3. אצל סיגל צבע ההילה המרכזי לא השתנה (היה ונשאר צהוב).

בהתחלה: היה הגוון של הצהוב הוא יותר בהיר עם השפעה של תכלת מה שמראה על קלילות ורצון להנאה עם שילוב של רצון לעזרה לאחר. כמו פני, ההילה מעל הראש לא מלאה.

ניתן לראות כי טבלת אנרגית הצ'קרות מראה אנרגיות נמוכות (מקסימום 40-50%).

אחרי: סיגל נשארה בתחומי הצהוב.

הצהובים הם אנשים שעובדים מהראש והאינטלקט חזק אצלהם (לטוב ולרע) לכן קשה להם להתעופף בטיפולים לרטטים הגבוהים, אך ניתן להבחין בטבלת האנרגיות של הצ'קרות.

הצ'קרה הראשונה והשלישית קפצו ל90%(!) מה שמעיד על תחושת ביטחון ושייכות גבוהה (צ'קרה ראשונה) ותחושת ערך דימוי עצמי גבוהה (צ'קרה שלישית), בנוסף, ניתן לראות עלייה ברוב הצ'קרות וההילה מלאה מעל הראש.

בכללי: ניתן לראות כי סיגל יותר בטוחה בעצמה ושלמה יותר במקום בו היא נמצאת.

לסיכום: לא היה לי זמן לשאול לתחושות הסובייקטיביות של המטופלים, אך בבירור הבארס חולל בהם שינוי ושיחרר אותם מתקיעות אנרגטית לכדי פרספקטיבה חדשה ורעננה.

באופן אישי, אני הענקתי טיפול בארס וזה מדהים לראות איך הגולגולת שלנו מורכבת מכפתורי לחיצה שנראים כאילו מיועדים לכך. חוויה מיוחדת ומסקרנת שאני בטוח שאעבור שוב בקרוב.

לפרטים: אורלי פאר-ונגר - 050-6360653

לעוד ניסויים שכאלו מוזמנים לפנות אליי.

נספח ניסוי - החוויה האישית שלי

לאחר כחודש רציתי לחוות את הבארס בחוויה האישית שלי כדי להבין מה יש שם, מעבר לצילום ההילה. כמובן שגם כאן, תיעדתי את ההילה לפני ואחרי, אבל הפעם לא עשיתי זאת מיד כי רציתי לראות את ההשפעה לאחר זמן מה, ולא מיד אחרי כמו האנשים שבניסוי מעל.

אקדים ואומר שלמדתי אצל אורלי 2 קורסים (תטא הילינג ובארס) אך לא חוויתי טיפול ממנה (רק מאמיר, בעלה) והתענגתי על איכותיה כמטפלת, נעימה וקשובה, מכילה ואוהבת. היה לי ממש נוח ושליו להתמסר לטיפול ויכולתי להרפות בקלות.

טיפול הבארס הוא נעים מאין כמוהו. מרגישים את העבודה האנרגטית שהוא עושה, בכל הגוף, בלב, בבטן, ובעיקר בידיים ובראש. מייסדי הבארס טוענים שזה משחרר מעגלים חשמליים. הביטוי שעלה לי בראש במהלך הטיפול ואחריו הוא שטיפה אנרגטית. הרגשתי כיצד מרגישה מקלחת אנרגטית השוטפת את כל מה שמטריד ומוציאה אותי החוצה נקי ומאוזן. כל הטרדות והמועקות נעלמו כמו כן גם העייפות (שבהחלט הייתה) נעלמה.

כמו כן, אחת התנוחות בבארס הוא חיבור בין המטפל למטופל, שלאחריו, נאמר כי כל מה שהמטפל נוגע ומטפל, משפיע גם על המטפל באותה מידה כך ששניהם מטופלים.

תוך כדי הטיפול עלו נושאים שונים שקשורים גם אליי וגם לאורלי והתפתחה שיחה מעניינת וחושפת, פעמים רבות על הנושאים בהם אורלי הניחה את היד.

השינוי בהילה:

המעבר בצבעי ההילה היה בין הצהוב לירוק כהה, כשיש עלייה באנרגיות של הצ'קרות. בעיקר העין השלישית המסמלת הסתכלות על המציאות בצורה בריאה ואופטימית ומחדדת את האינטואיציה. גם צבע ההילה מעל הראש הוא סגול המסמל חיבור למימדים הגבוהים ואינטואיציה מפותחת. שזה תואם להרגשה הפנימית אותה חשתי.

באופן אישי, יותר מתאים לי להיות ירוק שמדריך ורוצה ללמד את הסביבה להיות באיזון כל שהמעבר מאוד חיובי עבורי ותאים לרצונותיי בתקופה זו.

אני ממליץ להגיע לבארס לתהליך בו תדייקו את עצמכם מטיפול לטיפול קצת יותר בהבנת צרכיכם והכיוון אליו אתם צועדים וממה אתם משתחררים. תוך כדי טיפול מתנהלת שיחה ולאורלי יש רפטואר של שיטות טיפול והבנה מרשימה במיוחד. מומלץ בחום!

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
ארכיון
Search By Tags
  • Facebook Basic Square
דף פייסבוק עסקי
  • facebook-square

אמיר אמברצ'י

אבחון הוליסטי ע"י מערכת מדמה הילות

bottom of page